Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

what's in a name?

Κουβέντιαζα με τον αγαπημένο μου για τα περί Αριάνδης και Ξένιου Διός και άλλων σπουδαίων ιδεών, και παραπονιόμουνα η άμοιρη που δεν έχω κι εγώ όνομα αρχαιοελληνικό μήπως και γίνω νομοσχέδιο.

- Και γιατί να πρέπει να είναι αρχαιοελληνικό; Μια χαρά θα τους βόλευαν και τα δικά μας.

Οπότε αρχίσαμε να υποθέτουμε μελλοντικά σχέδια/νομοσχέδια, μπας και καβατζάρουμε τις ιδέες/ονόματα, οπότε -στο μέλλον- διεκδικήσουμε πνευματικά δικαιώματα.

Ιωάννης (ο αγαπημένος μου) -> Αποκάλυψη του Ιωάννη -> νόμος που υποχρεώνει να ανοίγονται λογαριασμοί για να αποκαλύπτονται τα περιεχόμενά τους

Μαρία (εγώ)-> Παρθένος Μαρία -> νόμος ηθικός (πώς θα ενημερώσουμε τα παιδιά μας για τους κινδύνους του σεξ).

Νικόλαος (όνομα πατρός μου) -> Προστάτης των ναυτικών -> νόμος επιβολής έκτακτου φόρου σε όσους έχουν βάρκα και τρόμπα για να την φουσκώνουν

Σοφία (όνομα μητρός μου) -> σοφία -> όποιος έχει κάποια ιδέα εξόδου από την κρίση άλλη από την εγκεκριμμένη είναι ύποπτος

Ιωσήφ (όνομα πεθερού μου) -> υιοθέτησε τον Ιησού -> "Ουδείς Έλληνας δύναται να υιοθετήσει παιδί μη έχον ελληνική ιθαγένεια εκ των φυσικών γονέων του."


Αυτά και λοιπά λοιπά
κουβεντιάζουμε τα βράδια αργά
με τον αγαπημένο.


Υ.Σ.
What's in a name?, αναρωτιότανε
τα βράδια ο Σαιξπήρος.

3 σχόλια:

meril είπε...

απίστευτοι αμφότεροι!
πάντα ευφάνταστοι εύχομαι!

Mairi είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Mairi είπε...

Σε ευχαριστούμε, Μαίρη :)

(Χαζά παιδιά, χαρά γεμάτα :)